Galatasaray'ın 2-1 üstünlüğüyle devam eden derbi maçta Melo'nun kırmızı kart görmesinin ardından Beşiktaşlı taraftarlar sahaya girdi! Maç durdu, Galatasaraylı oyuncular soyunma odasına gitti!
Beşiktaş-Galatasaray derbisinde olaylar çıktı! Galatasaray'ın 2-1 üstünlüğüyle devam eden derbi maçta Melo'nun kırmızı kart görmesinin ardından gerilim yükseldi.
Önce bazı Beşiktaşlı taraftarlar sahaya girdi! Maç durdu, Galatasaraylı oyuncular soyunma odasına gitti!
Olaylar daha da büyüdü ve sahaya atlayan taraftar sayısı giderek arttı. Saha içinde Beşiktaşlı taraftarlar ile emniyet güçleri arasında sert olaylar yaşanıyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.22 21:09