Beşiktaş Kulübü Başkanı Hasan Arat ve Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç görüştü. Beşiktaş Başkanı Hasan Arat, "Bugün çıkan en önemli sonuçlardan biri de 2011 Süper Kupa finalini birlikte oynamak için müracaat edelim dedik." ifadelerini kullandı.
Beşiktaş Kulübü Başkanı Hasan Arat ve Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç, yaptıkları görüşmenin ardından basın toplantısında açıklamalarda bulundu.
"SÜPER KUPA FİNALİ'Nİ OYNAMAK İÇİN BİRLİKTE MÜRACAAT ETME KARARI ÇIKTI"
Hasan Arat, "Ali Bey eski bir dostumuz olarak, yeni seçilen yönetim kurulumuzu ziyaret etti. Karşılıklı fikir alışverişinde bulunduk. 2010-2011 Süper Kupa Finali'ni oynamak için birlikte müracaat etme kararı çıktı." dedi.
HASAN ARAT: "BABA OCAĞINA HOŞ GELDİNİZ"
Hasan Arat, "Sayın Ali Koç'a 'Baba ocağına hoş geldiniz' dedim. Kulübümüzün en eski üyesi Rahmi Koç'un sicildeki kayıtlı güzel bir belgesini hatıra olarak hediye ettik. Bu ziyaretin aynısını Fenerbahçe Kulübü'ne yapacağız. Güncel sorunlarımızı konuştuk. Futbolun sıkıntılarını konuştuk. Önemli bir toplantı oldu. Bu toplantının örnek olmasını diliyorum. Bu barış ikliminin gelmesi önemli. Bugün önemli bir gündür. Ali Koç'a ve yönetim kurulu üyelerine teşekkür ediyorum." açıklamasını yaptı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2023.12.18 17:03