Beşiktaş Kulübü, takımdan ayrılma kararı alan Alman futbolcu Mario Gomez için teşekkür mesajı yayınladı.
Kulüpten yapılan açıklama şöyle;
"Geçtiğimiz sezon Beşiktaşımıza şampiyonluk yolunda büyük katkıda bulunan Mario Gomez'e verdiği hizmetten dolayı teşekkür eder; bundan sonraki kariyerinde başarılar dileriz."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.07.20 19:58