Beşiktaş Kulübü, Teknik Direktör Fernando Santos'la yollarını ayırdıklarını duyurdu.
Beşiktaş Kulübü, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşım ile Teknik Direktör Fernando Santos'la yollarını ayırdıklarını duyurdu.
Beşiktaş'tan yapılan açıklama şu şekilde;
"Teknik Direktör Fernando Santos'la yollarımızı ayırmış bulunmaktayız.
Santos'a hizmetlerinden dolayı teşekkür eder, bundan sonraki hayatında başarılar dileriz.
Futbol A Takımımızın Teknik Sorumluluğunu sezon sonuna kadar Serdar Topraktepe yapacaktır."
Kulübümüzden Açıklama
Teknik Direktör Fernando Santos'la yollarımızı ayırmış bulunmaktayız.
Santos'a hizmetlerinden dolayı teşekkür eder, bundan sonraki hayatında başarılar dileriz.
Futbol A Takımımızın Teknik Sorumluluğunu sezon sonuna kadar Serdar Topraktepe yapacaktır.... pic.twitter.com/7ila8TdGHw
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2024.04.13 22:39