Kasımapaşa-Beşiktaş maçının ilk yarısında yaşanan pozisyon tartışmalara yol açtı.
Beşiktaş'ın Kasımpaşa'ya 2-1 mağlup olduğu karşılaşmanın ilk yarısına damga vuran olayın ardından akıllara o soru geldi: "Maç yeniden oynanır mı?" Mücadelenin hakemi Barış Şimşek, devre arasında MHK yetkilileriyle pozisyon hakkında fikir alışverişinde bulundu.
Sahalarda ender görülen bu pozisyonla ilgili verilecek karar merak konusu olurken; Beşiktaş yönetiminin kural hatası iddiasıyla, Futbol Federasyonu'na maçın tekrarı için başvuracağı öğrenildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.15 21:41