Bu sezon savunma konusunda tel tel dökülen Beşiktaş, 2000-2001 yılında yediği gol sayısını geçmek üzere.
13 yıl önce 34 lig maçında kalesinde 48 gol görerek, tarihinin en çok gol yediği sezonunu yaşayan Siyah-Beyazlılar, geride kalan 30 haftada tam 46 gol yedi ve rekoruna çok yaklaştı!
Geçen sezon da toplamda 47 gol yiyen Beşiktaş, buna karşın Play-Off oynadığı için 40 maça çıkmıştı. Siyah-Beyazlılar, Orduspor, Eskişehir, Gençlerbirliği ve Kayserispor maçlarında toplamda 3 gol yediği takdirde tarihinin en çok gol yediği sezonu yaşayacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.27 10:46