Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, "Beşikaş düşmanları çok, olmayan şeylerden bir şeyler yaratmaya çalışıyorlar" dedi.
Beşiktaş'ın başkanı Fikret Orman, Beşiktaş Belediye Başkanı İsmail Ünal'ı ziyareti sırasında BJK TV'ye açıklamalar yaptı.
"Stat yıkımında yavaş gidiyoruz, hızlanmamız lazım" diyen Orman, sözlerini şöyle sürdürdü:
"Cuma günü son bir konserimiz var. Bu konserden sonra daha da hızlanacağız. 1 sene içinde stadı bitirmek gibi çok iddialı bir hedefimiz var. O hedefe ulaşabilmemiz için çok hızlı çalışmamız lazım. Beşiktaş düşmanları çok, olmayan şeylerden bir şeyler yaratmaya çalışıyorlar."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.24 14:52