Beşiktaş, Almanya'daki hazırlık kampını bugün yaptığı dayanıklılık antrenmanıyla sürdürdü. Teknik direktör Slaven Bilic yönetimindeki antrenman 1.5 saat sürdü.
Yeni sezon hazırlıklarını devam ettiren siyah-beyazlı ekip, kuvvet, kondisyon ve dayanıklılık çalışmasını salonda gerçekleştirdi. Denge ve kuvvet çalışması yapan oyuncular, daha sonra kros parkurunda kondisyon koşuları yaptı. Antrenman streching hareketlerinin ardından sona erdi, antrenmana; Necip Uysal, İsmail Köybaşı ve Uğur Boral katılmadı. Kaleciler ise antrenman sahasında takımdan ayrı olarak çalışmalarını sürdürdü. Antrenmanın ardından siyah-beyazlı ekip havuza girerek yorgunluk attı. Beşiktaş, yeni sezon hazırlıklarına bugün saat 18.00'de yapacağı antrenmanla sürdürecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.08 14:52