Siyah beyazlı taraftarların Atatürk Olimpiyat Stadı'ndaki maçlara gösterdiği yoğun ilgi, yönetimin stadyum kararını gözden geçirmesine neden olabilir.
Beşiktaş İkinci Başkanı Ahmet Nur Çebi, stadyum konusuyla ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu.
İnönü Stadı'nı yıkarak yeniden yapma sürecine giren siyah beyazlı kulüp, bu sezon maçlarını Kasımpaşa RTE Stadyumu ve Atatürk Olimpiyat Stadı'nda oynama kararı almıştı.
İlk beş hafta için kullandıkları Olimpiyat Stadı'na gelen taraftar oranından memnun kalan Çebi, Radyospor'a verdiği demeçte "İlk aldığımız karar Galatasaray maçı dahil olmak üzere ilk maçları Olimpiyat'ta oynamaktı. Galatasaray maçından sonra oturup değerlendirme yapacağız. Şu an için aldığımız karar geçerlidir. Ama bu değişebilir. Bu ilgi ve alaka devam ederse bu karar değişebilir. Bu kararda seyirci ve taraftar etkili olabilir." sözlerini kullandı.
Beşiktaş bu sezon Olimpiyat Stadı'nda oynadığı üç resmi maçı da 2-0'lık skorlarla kazandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.02 13:34