Tahkim Kurulu eski üyesi Yrd. Doç. Dr. Nihat Güman, derbide yaşanan olayların ardından cezalar hakkında tahmin yürüttü.
Radyospor'a konuşan Nihat Güman, "Şimdiya kadar sahaya böylesine bir giriş olduğunu hatırlamıyorum. Dolayısıyla 5 maçın altında olması mümkün görünmüyor." dedi.
Güman, iki sene önce Fenerbahçe'ye verilen cezaya baktığı zaman Beşiktaş'a aynı oranda bir ceza beklediğini söylerken, "Kurullara geniş inisiyatif verildi ama daha önce yaşanan olaylar da içtihat oluşturuyor. 5'in altında olmaz ama üstünde olabilir" ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.26 11:46