Borusan Otomotiv Motorsport adına yarışan Bursalı pilot Berkay Besler, 2023 Avrupa GT4 Şampiyonası'nın İtalya'nın Monza kentinde gerçekleştirilen ilk ayak yarışlarında iki kez kürsüye çıkmayı başardı.
Avrupa GT4 Şampiyonası'nın 2023 sezonu, İtalya'nın Monza kentinde gerçekleştirilen ilk ayak yarışlarıyla tamamlandı. Borusan Otomotiv Motorsport ekibi, bu seride Berkay Besler -Tom Edgar ve Yağız Gedik -Enzo Joulie'den oluşan iki ekiple mücadele etti.
Bu sene yeni BMW M4 GT4 aracıyla mücadele eden Borusan Otomotiv Motorsport, sezona oldukça güçlü bir başlangıç yaptı.
ÖNCE İKİNCİ, SONRA ÜÇÜNCÜ OLDU
22 Nisan Cumartesi günü Monza Pisti'nde yapılan ilk yarışta Besler ve Edgar ikilisi ikinci olarak podyuma çıkarken, Gedik ve Joulie, 35 sıra yükselerek 5. sırada yarışı tamamladı.
Besler ve Edgar, ikinci yarışa 13. sıradan başlamalarına rağmen, bu sefer üçüncü olarak, yine podyumda yer aldı. 24 yaşındaki pilot Besler, bu derecelerle sezonu iki podyumla açmış oldu.
Gedik ve Edgar ikilisi, 26. sıradan başladıkları ikinci yarışta yine güçlü bir şekilde yükseldiler ve bir kez daha 5. olarak güçlü puanlar kazandılar.
BESLER UMUTLU KONUŞTU
İkinci yarışın ardından sosyal medya hesabı üzerinden paylaşım yapan Berkay Besler, "Monza'da 13. pozisyondan başladığımız ikinci yarışı 3. bitirerek podyumdaki yerimizi aldık. Sezona iki podyum alarak güzel bir başlangıç yaptık. Her iki araç için de harika sonuçlar alan takımım Borusan Otomotiv Motorsport'u tebrik ediyorum. Bir sonraki yarışa daha güçlü geleceğiz" diye konuştu.
2023 yılı Avrupa GT4 Şampiyonası'nda sezonun ikinci yarışı, 3-4 Haziran tarihleri arasında Fransa'nın Paul Ricard pistinde düzenlenecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2023.04.25 18:07