Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, Amedspor maçında beraberliği sağlamayı başardıklarını söyledi.
Amed Sportif maçının ardından açıklamalarda bulunan Vitor Pereira, "Turu burada bitirmek isterdik, olmadı. Daha teknik daha hızlı bir futbol oynamamız isterdim ama şartlar mümkün olmadı. Rakibimiz bu zemine daha alışık. Bizim için zor bir karşılaşmaydı. Artık ikinci maça bakacağız. Daha iyi bir zeminde daha iyi bir futbol oynamak istiyoruz." şeklinde konuştu.
Portekizli çalıştırıcı, ligdeki Kasımpaşa maçı hakkında ise, "Kasımpaşa ile sahamızda oynayacağız. Galip ayrılmak zorundayız. 25 maçlık serimiz vardı ve son buldu. Şampiyonluk için mücadele eden bir takım bu mağlubiyetin ardından iyi bir reaksyion vermeli. Bunu başarmak istiyoruz." ifadelerini kullandı.
Pereira maç sonu yaptığı açıklamada şunları söyledi: " Bizim için zorlu bir karşılaşmaydı. Özellikle yenik düşmemiz bizim işimizi daha da zorlaştırdı. Zemin de hızlı ve teknik bir futbola izin vermedi. Aynı zamanda bu tür karşılaşmalarda rakibiniz üst düzey motivasyonla sahaya çıkar. Bugün de bu durum geçerliydi. Sahaya bizden daha alışıklarda. Bu zeminde oynayıp iyi sonuçlar almış bir takımdı. İlk golü yemek işimizi daha da zorlaştırdı. Ama daha sonraki mücadelemizde 2-1 yapmayı başardık. 3-1'e durumu götüreceğimizi düşünürken iki kontra atakla kalemizde iki gol daha gördük. Geriye düştük ama tepki vermeyi bildik. Beraberliği sağlamayı başardık. Ben isterdim bu turu burada bitirebilelim. İyi bir takımla oynadık. Bizim için kolay olmadı. Bizi bekleyen çok önemli bir Kasımpaşa maçı var o yüzden bazı şeyleri riske atmadık. Kendi sahamızdaki maçta bu turu geçmek istiyoruz. Rakibimizin iyi göstergesi de Bursaspor'u deplasmanda yenmesiydi."
AMEDSPOR TEKNİK DİREKTÖRÜ: İLK YARI İSTEDİĞİMİZ GİBİ OYNAYAMADIK
Amedspor Teknik Direktörü Sertaç Küçükbayrak ise yıldızlar topluluğu olan Fenerbahçe'ye karşı iyi oynadıklarını söyledi. Küçükbayrak, "Özellikle ilk yarı istediğimiz gibi oynayamadık. Ama ikinci yarı futbol adına gerekli her şeyi yaptık. Fenerbahçe'nin zaaflarını değerlendirmeye çalıştık. Öne de geçtik ama sonuçta beraberlikle bitti. Amedspor'un oynadığı futbol bizi buraya kadar getirdi. Bu bizim için büyük bir başarı. Bunu devam ettireceğiz. Bizim sevindiren pozitif oyunumuzdu. Orada zorlu bir maç olacak." ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.02.09 16:03