Jose Mourinho, takımının 1-0'lık skorla sona eren Swansea maçını daha rahat kazanması gerektiğini söyledi.
Chelsea Teknik Direktörü Jose Mourinho, Swansea karşısında aldıkları 1-0'lık galibiyet sonrasında yaptığı açıklamalarda kaçan gollerden dert yandı.
Maç sonrası düzenlenen basın toplantısında özellikle ilk yarıda birçok fırsattan yararlanamadıklarını anlatan Mourinho oyuncularına sitem ederken, "Beni öldürüyorlar! Her maç fazlasıyla yoruluyorum. Devre arasında çok daha rahat bir skorla girebilirdik ama yapamadık." dedi.
Savunma anlamında başarılı bir oyun ortaya koyduklarını belirten Portekizli teknik adam, "İkinci yarıya da kaçırarak başladık ve net bir penaltımız çalınmadı. Siz gol atamadığınız zaman, karşınızdaki rakibin direnci artar. Bu maçta da açıkçası endişe duydum." ifadelerini kullandı.
Mourinho, takımın golcüleri Samuel Eto'o, Fernando Torres ve Demba Ba'nın perfromanslarını ise eleştirmekten kaçınırken, üç yıldızın da takım için elinden geleni yaptığını söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.27 10:03