Geçen sezon finallerin kaybeden takımı olan Benfica, Anderlecht'e karşı iyi bir başlangıç yaptı.
Şampiyonlar Ligi'nde bu sezon ilk maçına çıkan Benfica, evinde Anderlecht engelini oldukça rahat geçti.
Karşılaşmanın ilk yarısında maçın tek hakimi olan Portekiz temsilcisi, henüz 4. dakikada Filip Djuricic ile kale ağzından atılan golle öne geçti.
Ardından 30. dakikada Andre Almeida'nın pasında topla buluşan Luisao, aynı noktadan attığı golle skoru 2-0'a getirdi. İlk yarı bu skorla sona erdi.
İkinci yarıda da üstün olan taraf Benfica oldu. Penaltı noktası üzerinden adeta üst üste pozisyonlar yakalayan Portekiz devi, Cardozo ve Garay ile üst üte pozisyonlar yakaladı ancak üçüncü golü bulamadı.
Maç boyu oyuna hakim olan taraf Benfica oldu ve ev sahibi 2-0'lık bir galibiyetle Şampiyonlar Ligi'ne başladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.18 09:19