Güneşin Kızları dizisinde Selin karakterini oynayan Hande Erçel, dizideki partneri Tolga Sarıtaş ile ilgili açıklama yaptı.
Erçel; "Biz Tolga Sarıtaş'la çok iyi partner olduk, enerjimiz tuttu. Bizi birbirimize yakıştırmaları normal. Beraberken Ali ve Selin'in sahnelerinde bütün enerjimizi veriyoruz. O yüzden bizi yakıştırmaları normal. Ben Tolga'ya aşık değilim" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2016.02.26 13:32