Adana'da bir ilkokuldan emekli olan öğretmen Serpil Dilek, "Ben mehdiyim" diyerek oturduğu 4 katlı apartmanın damından atlayarak yaşamına son verdi
Adana'nın Güzelyalı Mahallesi 81023 Sokak'taki 4 katlı bir apartmanda oturan öğretmen Serpil Dilek (49), kısa süre önce emekliye ayrıldı. 2 kez evlenip boşanan, çocuğu da olmayan emekli ilkokul öğretmeni evde tek başına yaşamaya başladı.
'BEN MEHDİYİM'
İddiaya göre, evine misafir kabul etmeyen emekli öğretmen, bir süre önce çevresindeki insanlara, "Ben Mehdiyim. Arkamdan gelenler var. Meleklerim var" diye konuşmaya başladı. Dün sabah 06.00'da apartmanın yöneticisini uyandırıp, "Güneş enerjim su damlatıyor, tamir ettireceğim" diyerek çatının anahtarını alan Dilek, çatıya çıkarak kendisini yaklaşık 12 metre yükseklikten aşağıya attı.
Öğretmen Dilek, beton zemine çakılırken, çıkan ses üzerine dışarı çıkan komşuları ambulans çağırıp polisi aradı. Sağlık görevlileri yaptığı muayenede emekli öğretmenin öldüğünü belirledi. Öğretmenin cenazesi , ölüm nedeninin belirlenmesi için otopsi yapılmak üzere Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı. Yapılan otopsinin ardından öğretmenin cenazesi yakınlarınca alınıp toprağa verildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2015.01.14 14:38