Orhangazi'de düzenlenen kahvaltı programında Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın'ın kürsüde deprem ve kentsel dönüşüm hakkında konuşma yaptığı esnada deprem meydana geldi.
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
Bugün saat 10.45 'te merkez üssü Gemlik olan 3,5 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi. Sarsıntı başta Gemlik olmak üzere geniş bir alanda hissedilirken, Orhangazi'de ise o anlarda bir program gerçekleştiriliyordu.
Meydana gelen sarsıntı ise Orhangazi belediye Başkanı Bekir Aydın'ın programdaki konuşmasında deprem ve Orhangazi'deki kentsel dönüşüm ile ilgili sözler sarf ettiği esnada yaşandı.
Salonda kısa süreli bir panik yaşanırken, yaşanan deprem ile ilgili bilgi verildi.
Bursa Bölge, 2024.02.19 12:43