Bisikletten geriye yalnızca bağlı olduğu tekerlek kaldı
Moda ikonu Victoria Beckham, geçen Parşembe New York Moda Haftası'na katıldı. Ancak başına geleceklerden habersizdi. Seksi tasarımcı, dışarı çıkıp bisikletine binmek istedi. Ancak bisikletten geriye yalnızca bağlı olduğu tekerlek kalmıştı. Tekerleğin fotoğrafını çeken Beckham Twitter hesabı üzerinden fotoğrafı paylaşarak altına; "Ben de eve gitmiyorum o zaman!" yazdı. New York polisi olay yerine devriye aracı göndererek bisikleti aramaya başladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.09.09 14:34