2015 yazında evlendiği Can Öz'den bebek bekleyen Selma Ergeç, önceki gün Nişantaşı City's'deydi.
Doğacak çocuğu için alışveriş turuna çıkan güzel oyuncunun karnının iyice şiştiği görüldü. Basın mensuplarını görünce önce çantasıyla karnını kapatan Selma Ergeç, daha sonra ise "İstediğiniz gibi çekin, her şey yolunda" diyerek objektiflere işte böyle poz verdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2016.03.03 09:31