Kısa bir süre önce ikinci kez baba olan şarkıcı Emrah önceki gün eşi ve oğluyla alıverişteydi ama...
Emrah, önceki akşam 1,5 aylık oğlu Elyesa ve eşi Sibel Kirer'le alışverişe çıktı. Oğluna isminin yazılı olduğu bir bileklik alan şarkıcı, bilekliğin fotoğrafını Instagram'da takipçileriyle paylaştı.
Alışveriş sonrası bir kafede arkadaşlarıyla buluşan Emrah, fotoğraflarını çeken muhabirlere "Oğlumu eve gönderdim, bebeği kaçırdınız" diye takıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2015.01.22 11:17