Bursa'da Geçit Kavşağı'nın kapatılmasına BBP Bursa Nilüfer İlçe Başkanı Mustafa Aydın'dan tepki geldi.
Aydın'ın yaptığı açıklama şöyle:
"Yıllardır bölge insanının kullandığı Geçit Kavşağı trafik rahatlasın diye uzmanlar! tarafından kapatılmıştı.
Çok konuşuldu niye kapatıldı diye. Kimi trafik rahatlasın diye kimi Özdilek'ten bağış istenip alamadıkları için kapatıldı dendi. Ancak kimse bağış vermediği için kapatıldığına ihtimal vermedi, çünkü bağış gönüllü verilir istenilmez. Aksi taktirde haraç olur.
Aradan iki yıl geçti. Denildiği gibi ne trafik rahatladı ne de kavşağın niye kapatıldığı tam anlaşılamadı. Ancak ilginç gelişmeler olmaya başladı.
Bir baktık yeni açılan Endülüs Park'a otobandan özel bağlantı yapıldı, daha sonra Bursa'dan gelişte Özdilek'e varmadan otobandan Balat'a yol verildi. İlginç şeyler devam ediyor. Bu sefer Mudanya yönünden gelişte otobandan Mudanya'ya yol verildi. Arkasından Özdilek tabelası asıldı. Ve beklenen olmuştu. Özdilek'in katkıları trafiği rahatlatacak! 200 metrelik bağlantı yolu açılışı tam tamına eski rakamla 1 trilyon 200 milyar TL'lik plaket takdimiyle yapıldı. 200 metrelik yol 1 milyon 200 TL yani 1 trilyon 200 milyar, iyi para...
Şimdi, biz bundan ne sonuç çıkaracağız. 2 yıl niye beklenildi. Geçit Mahallesi ile Ahmet Yesevi Mahalle sakinlerine bir alternatif düşünülüyor mu veya bağış alındığına göre, Geçit Kavşağı tekrar açılır mı?.."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2017.02.24 13:46