Batman İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, vatandaşların sağlıklı ve hijyenik et tüketimini sağlamak amacıyla yürüttüğü kaçak et kesimi denetimlerine devam ediyor.
Emniyet ekipleriyle koordineli olarak 30 Eylül - 4 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirilen denetimlerde, 45 işletme denetlendi.
Kasaplar, yemek fabrikaları, marketler ve lokantalarda yapılan denetimlerde halk sağlığına öncelik veriliyor.
Kaynak: IHA
Güncel, 2024.10.08 10:52