Fenerbahçe Ülker'in yeni transferi Mike Batiste, sarı-lacivertli formayı giyeceği için heyecan duyduğunu belirterek, ''Alışma sürecinin ardından iyi işler yapacağımıza eminim'' dedi.
Fenerbahçe Ülker'in yeni transferi Mike Batiste, sarı-lacivertli formayı giyeceği için heyecan duyduğunu belirterek, ''Alışma sürecinin ardından iyi işler yapacağımıza eminim'' dedi.
Fenerbahnçe Ülker'in Avrupa'da ismini ve kalitesini ispatlayan büyük bir kulüp olduğunu kaydeden Batiste, kulübün resmi yayın organı FBTV'ye yaptığı açıklamada, yeni sezon için yapılan transferleri de değerlendirdi. ABD'li oyuncu, ''Yeni sezonda birçok yeni yüz olacak. Öncelikle birbirimize alışacağız, ardından başarılı olacağımızı düşünüyorum. Bu alışma sürecinin ardından, iyi işler yapacağımıza eminim'' ifadelerini kullandı.
Türk basketbolunu yakından takip ettiğini belirten ABD'li oyuncu, ''Her sene Euroleague'de Türk takımları oluyor. Türk basketbolcuların hem NBA'de hem de Türk liginde iyi işler yaptığını görüyoruz. Bu da Türkiye basketbol liginin, kaliteli bir lig olduğunu gösterir. Güzel ve kaliteli bir lige geldim'' şeklinde konuştu.
Batiste'nin, sarı-lacivertli ekibin 20 Ağustos Pazartesi günü başlayacak yeni sezon hazırlık çalışmalarına katılacağı bildirildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.16 10:24