Arjantinli yıldız Angel Di Maria, Dünya Kupası'nda baskı hissetmeyeceklerini düşünüyor.
Real Madrid'in yıldız kanat oyuncusu Angel Di Maria, Dünya Kupası'nda baskıyı hissedecek olan tarafın ev sahibi Brezilya olacağını söyledi.
Fox Sports'a açıklamalarda bulunan Di Maria, "Brezilya geçtiğimiz yaz İspanya'yı yenerek Konfederasyon Kupası'nı kazandı. Özgüvenleri yüksek olacaktır. Ama üzerlerindeki baskı bizim üzerimizdekinden fazla." dedi.
İşlerinin zor olduğunu belirten deneyimli oyuncu, "Dünya Kupası'nı kazanmanın kolay olmadığını herkes biliyor. Arjantin yıllardır kazanamıyor ve finale bile çıkamıyor. Sakin olup işimize odaklanmalıyız. Dünyanın en iyi takımlarında forma giyen oyunculara sahibiz." diye konuştu.
Geride kalan sezonu değerlendiren Di Maria, "La Liga ve Kral Kupası'nda asist kralı oldum. Şampiyonlar Ligi'nde final maçının en iyi oyuncusu seçildim. Kariyerimin en iyi sezonuydu." ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.06.04 16:32