Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Bursa Valisi Mahmut Demirtaş'ı makamında ziyaret etti.
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Bursa Valisi Mahmut Demirtaş'ı makamında ziyaret etti.
Vali Demirtaş ziyaretle ilgili, "Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz'a nazik ziyareti için teşekkür ediyor, görevinde muvaffakiyetler diliyorum" dedi.
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz'a nazik ziyareti için teşekkür ediyor, görevinde muvaffakiyetler diliyorum. pic.twitter.com/I8BTxD0H9j
-- Mahmut Demirtaş (@mahmutdemirttas) April 16, 2024
Bursa Bölge, 2024.04.16 11:53