Bursaspor İnfo Yatırım Başkanı Sezgin, "Ligin en az bütçesi olan takımıyız. Ama geç oluşan kadromuz son topa kadar savaşıyor. Taraftarlarımızın bizi her zaman olduğu gibi sonuna kadar destekleyeceğine inanıyorum" dedi.
Basketbol Süper Ligi'nde bu sezon ilk 8'e girerek play-off'a kalmayı hedefleyen Bursaspor İnfo Yatırım'da Başkan Sezer Sezgin, taraftara önemli mesajlar verdi.
Türkiye Kupası'nda çeyrek final oynama şansını son anda averajla kaybettiklerini hatırlatan Başkan Sezgin, "Ligin en az bütçesi olan takımıyız. Ama geç oluşan kadronuz son topa kadar savaşıyor. Taraftarlarımızın bizi her zaman olduğu gibi sonuna kadar destekleyeceğine inanıyorum" ifadesini kullandı.
YENİDEN YAPILANMA GEÇ BAŞLADI
Başkan Sezer Sezgin'in yazılı açıklaması şöyle:
"Bu sezon yeni bir yapılanmaya girdiğimiz için sezona çok geç başladık. Tüm takımlar transferlerini haziran ayında bitirirken, biz dar bir havuz olmasına karşın kadromuzu ağustos başında kurabildik. Genel Menajerliğe, Türkiye Basketbol Federasyonu'nda uzun yıllar ligler direktörü olarak çalışan Özgün Önver'i getirdik. Akabinde Eurolig'de yıllarca baş antrenörlük yapan Avrupa'nın saygı duyduğu Jure Zdovc'a takımı teslim ettik.
SAVAŞAN BİR TAKIM OLUŞTURDUK
Önceliğimiz, formanın hakkını veren, terinin son damlasına kadar savaşan, yenilse de taraftarın ayakta alkışladığı bir takım yaratmaktı ve bunu da başardığımızı düşünüyorum.
LİGİN EN DÜŞÜK BÜTÇELİ TAKIMI
Bu sezon 1.6 milyon dolar ile ligin en düşük bütçeli takımı olduğumuzu da söyleyemeden geçemeyeceğim. Bu bütçeye; oyuncu, teknik ekip, altyapı ve idari kadro ile seyahat organizasyon dahil... Diğer takımlar 8. ve 9. yabancı oyuncularını transfer ederken, ligde yoluna 5 yabancı ile devam eden iki takımdan biriyiz.
Bu sezon bütçe anlamında biraz küçülmemiz gerekiyordu. Eurocup finali oynadığımız sezon ile bu sezon arasında neredeyse yarı yarıya bütçe farkı var. Basketbol sadece ana sponsorların verdiği destekle sürdürülebilen bir branş. Biz ülkede yaşanan ekonomik krize rağmen oyuncu, teknik ekip, personel maaşlarını, SGK ve vergisini zamanında ödeyen bir kulüp olmak istedik ve şu an başarılı şekilde çarkı döndürmeye çalışıyoruz.
KİMSEYE HAYAL SATMADIK
Biz kimseye sezon başında 'Bu takım ilk 8'e oynar. Avrupa'da finale kalır' diye hayal satmadık. Her zaman şeffaf olduk. Bizim için sürdürebilirlik önemli...
Bu şehrin en büyük markası olan Bursaspor'un şu anİstanbul ve Avrupa takımları ile mücadele ettiği tek branş burası. Bunun için de elimizden ne gelirse yapmaya çalışıyoruz. Hiçbir zaman hata yapmak istemiyoruz.
KUPA BİLETİNİ AVERAJLA KAÇIRDIK
Türkiye Kupası'na katılma hakkını averajla kaçırdık. Ligde Beşiktaş'ı ve Darüşaffaka Lassa'yı içeride, Galatasaray'ı deplasmanda yendik. Fenerbahçe Beko deplasmanında son topa kadar mücadele edip son saniyelerde maçı kaybettik.
Bu sezon ilk kez mücadele ettiğimiz ve İsrail takımlarıyla yaşanan sorun nedeniyle 4 maçımızı deplasmanda oynamak zorunda kaldığımız FIBA Şampiyonlar Ligi'nde diğer gruplardaki takımlar 2 galibiyetle bir üst tura çıkarken, biz 3 galibiyete rağmen 4'lü averajla bir üst tura çıkamadık.
Geçen sezonun şampiyonu Alman Telekom Bonn'u ve İsrail'in Hapoel Holon takımlarını deplasmanda yenerek taraftarımıza büyük gurur yaşattığımız düşünüyorum.
Ayrıca o galibiyetten sonra Türk takımları içerisinde bir İsrail takımınj yenen tek Türk takımı bizdik.
PAZAR GÜNÜ TÜRK TELEKOM GELİYOR
Ligin ilk yarısı sona erdi. İkinci devre pazar günü saat 18.00'de evimizde oynayacağımız Türk Telekom maçıyla başlıyor.
YİNE SON TOPA KADAR DESTEK OLUN
Bu kulübün kuruluşundan bu yana başkanlığını yapan bir kardeşiniz olarak BÜYÜK BURSASPOR TARAFTARINDAN tek ricam; her zaman yanımızda olun ve takımı son topa kadar destekleyin."
Spor, 2024.01.10 01:38