Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, sosyal medya hesabından Mevlid Kandiline özel bir paylaşım yaptı.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey'in paylaşımı şöyle;
Mübarek Mevlid Kandilimizin şehrimize, ülkemize ve tüm insanlığa huzur, bereket, bolluk ve sağlık getirmesini diliyorum. Mevlid Kandilimiz mübarek olsun.
Mübarek Mevlid Kandilimizin şehrimize, ülkemize ve tüm insanlığa huzur, bereket, bolluk ve sağlık getirmesini diliyorum.
Mevlid Kandilimiz mübarek olsun. pic.twitter.com/8cUvqE0320
Bursa Bölge, 2024.09.14 11:26