Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey X hesabından İzmir ve Aydın'da çıkan yangınlara ilişkin bir mesajı yayınladı.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey'in paylaşımı şöyle;
"İzmir'in Selçuk ilçesi ile Aydın'ın Kuşadası ilçesinin sınırındaki Arvalya mevkisinde çıkan orman yangınını yakından takip ediyorum. İzmir'e, Aydın'a ve ülkemize geçmiş olsun diliyor, bir an önce yangının söndürülmesini diliyorum. Ayrıca yaz aylarında vatandaşlarımızdan ormanlık alanlarda mangal yakmamalarını, izmarit, cam şişe gibi ürünleri yere atmamalarını önemle rica ediyorum. Ormanlar sağlıklı yaşamamızın önemli bir parçası"
İzmir'in Selçuk ilçesi ile Aydın'ın Kuşadası ilçesinin sınırındaki Arvalya mevkisinde çıkan orman yangınını yakından takip ediyorum.
İzmir'e ,Aydın'a ve ülkemize geçmiş olsun diliyor, bir an önce yangının söndürülmesini diliyorum.
Ayrıca yaz aylarında vatandaşlarımızdan... pic.twitter.com/GgEs8zfYPh
Bursa Bölge, 2024.06.29 23:33