Bursa'nın Kestel ilçesinde çıkan orman yangını kontrol altına alındı.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, Kestel'deki orman yangınına dair açıklama yaptı.
Aktaş'ın açıklaması şöyle; "Yeni Mahallemizdeki ormanlık alanda çıkan yangına ekiplerimiz hızlıca müdahale ederek kontrol altına aldı. İtfaiye ekiplerimiz soğutma çalışmalarını sürdürüyor. Hepimize geçmiş olsun."
📍Kestel
Yeni Mahallemizdeki ormanlık alanda çıkan yangına ekiplerimiz hızlıca müdahale ederek kontrol altına aldı. İtfaiye ekiplerimiz soğutma çalışmalarını sürdürüyor. Hepimize geçmiş olsun. pic.twitter.com/WwbJ2DQdfO
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.09.17 19:11