Eski Genelkurmay Başkanı İlker Başbuğ, emekli Org. İlker Başbuğ, KCK davası sanıklarının da yeniden yargılanması gerektiği mesajını verdi.
Cumhuriyet gazetesine konuşan İlker Başbuğ, yeniden yargılama konusuna değindi. Başbuğ'un bu konuyla ilgili görüşleri röportajda şöyle yer alıyor: "Balyoz ve Ergenekon davaları üzerinden yürüyen 'yeniden yargılama' konusunun KCK yargılamalarını da kapsayıp kapsamaması konusunda ise şöyle düşünüyor: 'Eğer yeniden yargılama olacaksa 'Bana olsun, ona olmasın' diyemeyiz. ÖYM'ler kalktığında bu antidemokratik mahkemelerin elindeki tüm dosyalar genel yargıya gitmelidir.' "
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.01.13 12:02