Başbakan Binali Yıldırım BM Genel Sekreteri Antonio Guterres ile Dolmabahçe Başbakanlık Ofisi'nde görüştü.
Başbakan Binali Yıldırım BM Genel Sekreteri Antonio Guterres ile Dolmabahçe Başbakanlık Ofisi'nde görüştü. Heyetler arası görüşme gerçekleştirildi. Başbakan Yıldırım ile Guterres'in ortak basın açıklaması yapması bekleniyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2017.02.10 22:27