Başbakan Erdoğan, kendisine yazılan şikayet mektubuna cevap verdi.
İstanbul Kadıköy Zühtü Paşa İlköğretim okulunda okuyan Lal Ege Nural isimli 8 yaşındaki ilköğretim öğrencisinin ailesinden habersiz yazıp Başbakan Recep Tayyip Erdoğan 'a gönderdiği yardım talebi sosyal medyada çok popüler oldu.
Okul müdürünü basket sahasına girmelerine izin vermediği için Başbakan'a şikayet eden Minik Lal, 'sevgili Başbakan Recep Bey' diye başladığı mektubunu Recep amca ifadeleriyle bitirdi. 2.5 yaşında okuma yazma öğrenen ve üstün yetenekli olduğu ifade edilen küçük kızın mektubunu ailesinin facebook'ta paylaşmasıyla ortaya çıkan talepleri bir anda sosyal medyada en çok paylaşılanlar arasına girdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.04.23 14:43