Erdoğan, Rusya'nın Petersburg kentinde ABD Başkanı Obama ile bir araya geldi.
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Rusya'nın St. Petersburg kentinde ABD Başkanı Barack Obama ile görüştü.
Erdoğan, Petersburg'un Strelna kasabasında, G-20 Liderler Zirvesi kapsamında düzenlenen Çalışma Yemeği'nin ardından Obama ile bir araya geldi
Kısa bir süre görüşen ikilinin, yarın tekrar bir araya geleceği öğrenildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.09.06 06:30