Başbakan Ahmet Davutoğlu, İçişleri Bakanı Ala ile telefonda görüştü.
Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, Davutoğlu, Ala'dan İstiklal Caddesi'nde meydana gelen terör saldırısı ve nevruz hazırlıklarıyla ilgili bilgi aldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2016.03.19 20:12