Başbakan Recep Tayyip Erdoğan kamuoyunda büyük tepki çeken Afyonkarahisar Valiliği'ndeki hediyeleşme görüntüleri hakkında konuştu.
Azerbaycan'a hareketinden önce gazetecilerin konu hakkındaki sorularını cevaplayan Erdoğan şunları söyledi:
"Valimiz böyle hassas bir gün esnasında çok daha duyarlı davranması gerekirdi. Valimizin Genelkurmay Başkanımızla bir araya gelmesi olması gereken bir durumdu fakat her zaman rutinde yapmış olduğu hediyeleşmeyi böyle bir günde yapması yanlış bir hadisedir. Yanlış yapmıştır.
Fotoğraf çektirip sitesine koyması da ayrı bir yanlıştır. Bu yanlış davranışa halkımızın haklı bir tavır ortaya koyması doğrudur. Biz de gerekli uyarıları valimize yapmış bulunuyoruz.
Tabi bu durum Gnelekurmay Başkanımızın da üzüntüye mucib bir durumdur."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2012.09.11 10:31