Başbakan Binali Yıldırım, Giresun'da düşen helikopterle ilgili açıklama yaptı.
Başbakan Binali Yıldırım, Giresun'un Alucra İlçesi yakınlarındaki Tohumluk Yaylası'nda düşen Sikorsky S- 70 tipi helikopterde 5 ya da daha fazla şehit olabileceğini söyledi.
Başbakan Yıldırım, "Şehitlerimiz ve yaralılarımız var. Ancak şu an sayı vermemiz doğru değil. Kaza yerine ulaşıldı, civardaki köylüler çok önemli katkı sağlıyor, yaralılar hastaneye götürülüyor. Şehit 5 veya daha fazla olabilir" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2016.07.05 19:57