Başbakan Binali Yıldırım Twitter üzerinden vatandaşlara çağrı yaptı.
Başbakan Binali Yıldırım sosyal paylaşım sitesi Twitter'dan yaptığı yayında vatandaşların meydanları boş bırakmamasını, yeni uyanan vatandaşların da meydanlarda yerini alarak ülkesine ve demokrasine sahip çıkmasının istedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2016.07.16 09:43