Süper Lig'de Beşiktaş ile Galatasaray, Vodafone Park'ta karşı karşıya geldi. Maçı Başbakan Binali Yıldırım da takip ediyor.
Süper Lig'de 2017 yılının son derbisini izlemek üzere Başbakan Binali Yıldırım locadaki yerini aldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2017.12.02 20:28