Başbakan Ahmet Davutoğlu, Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) üyelerini kabul etti.
Başbakan Ahmet Davutoğlu, RTÜK üyelerini Çankaya Köşkü'nde kabul etti. Kabul, basına kapalı olarak gerçekleştirildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2016.02.11 17:38