Hollandalı teknik adam, devre arasına gol atamadan dönmüş olmalarından dert yandı.
Ajax Teknik Direktörü Frank De Boer, Barcelona karşısında iyi mücadele etmelerine rağmen kaybettiklerini savundu.
Katalan ekibi ilk yarısını 1-0 önde kapadığı maçı Leo Messi'nin hat-trick'inin de yardımıyla 4-0 kazandı.
Maçın ardından NOS'a konuşan De Boer, "Duarte ve Van Rhijn ile ilk yarıda iki şans yakaladık. İyi oynadık ve alanlar yarattık. Ama ikinci yarıda Barcelona daha iyiydi. Çok kritik anlarda topu kaybettik." dedi.
Oyun felsefelerine sahip çıkan Hollandalı çalıştırıcı, "Buraya savunma yapmaya gelmedik. Pres anında Barcelona'nın zorlandığını biliyorsunuz. İkinci yarının hemen başında gol yememiz kötü oldu. O dakikadan sonra savunmamız disiplinden koptu." sözlerini kullandı.
Ajax gruptaki ikinci maçında Milan'ı konuk edecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.19 10:40