Başbakan Binali Yıldırım, çeşitli temaslarda bulunmak üzere geldiği Bangladeş'te Cumhurbaşkanı Abdul Hamid ile bir araya geldi.
Başbakan Yıldırım, Bangladeş Cumhurbaşkanı Abdul Hamid tarafından kabul edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2017.12.19 19:22