Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, tediye ödemelerinin ilk yarısının hesaplara yatırılmaya başlandığını duyurdu.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'nın açıklaması şöyle;
"Sn.Cumhurbaşkanımız'ın kararıyla devlet ve bağlı kurumlarda çalışan işçilerimizin ilave tediye ödemelerinin ilk yarısı bugün itibariyle hesaplara yatırılmaya başlandı. Her daim olduğu gibi Türkiye Yüzyılı emekçilerinin yanında olmaya devam edeceğiz."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2023.06.23 14:34