Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, arıcılık mesleğinde sürdürülebilirliği sağlayacak "Arıcılık Yönetmeliği'ni arıcılara duyurdu.
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Arıcılık Yönetmeliği'ni arıcılara duyurdu. Resmî Gazete'de yayımlanan yönetmelik ile birlikte arıcılık mesleğinde sürdürülebilirlik ve kayıtlılık artacak.
Arıcıların her zaman yanında olacaklarını belirten Yumaklı, "Arıcılarımızın her daim yanında olmaya, üretimimize güç katmaya devam edeceğiz" dedi.
Resmî Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe giren "Arıcılık Yönetmeliği" hayırlı olsun.
🐝 Arı konaklama noktalarıyla gezginci arıcılarımızın sorunları çözüme kavuşacak, sürdürülebilir üretim ve kayıtlılık artacak.
Arıcılarımızın her daim yanında olmaya, üretimimize güç katmaya... pic.twitter.com/ogFKNCaD2I
Güncel, 2024.05.23 16:44