İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya sosyal medya hesabından paylaşımda bulunu. Yerlikaya, "Başta gençlerimiz olmak üzere geleceğimizi tehdit eden uyuşturucu satıcılarıyla mücadelemize kararlılıkla devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'nın paylaşımı şu şekilde;
ZEHİR TACİRLERİNE GÖZ AÇTIRMAYACAĞIZ
Emniyet Genel Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Başkanlığımız koordinesinde, sokak satıcılarına yönelik Türkiye genelinde İl Emniyet Müdürlüklerimiz tarafından YÜZÜNCÜ YIL OPERASYONU gerçekleşti.
1.025 hedefe yönelik düzenlenen operasyonlarda;
1.878 ekip,
6.150 personel,
1 helikopter,
14 hava aracı ve
116 narkotik dedektör köpeği görev aldı.
952 şüpheli yakalandı.
Ayrıca çok sayıda muhtelif uyuşturucu madde, silah ve hassas terazi ele geçirildi.
Narkotik Ekiplerimizin her birine ayrı ayrı teşekkür ediyorum Başta gençlerimiz olmak üzere geleceğimizi tehdit eden UYUŞTURUCU SATICILARIYLA MÜCADELEMİZE KARARLILIKLA DEVAM EDECEĞİZ
#TürkiyeninHuzuru
ZEHİR TACİRLERİNE GÖZ AÇTIRMAYACAĞIZ❗️
Emniyet Genel Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Başkanlığımız koordinesinde, sokak satıcılarına yönelik Türkiye genelinde İl Emniyet Müdürlüklerimiz tarafından YÜZÜNCÜ YIL OPERASYONU gerçekleşti🇹🇷
1.025 hedefe yönelik düzenlenen... pic.twitter.com/ajrsmTPOnk
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.06.21 15:49