İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, İran İslam Cumhuriyeti İçişleri Bakanı Sayın Ahmed Vahidi ile görüştü.
Bakan Yerlikaya, görüşmeye dair paylaşımda bulundu.
Yerlikaya'nın paylaşımı şöyle; "İran İslam Cumhuriyeti İçişleri Bakanı Sayın Ahmed Vahidi ile başta terör, düzensiz göç ve göçmen kaçakçılığı organizatörleriyle mücadele olmak üzere Bakanlıklarımız arası iş birliklerinin geliştirilmesine yönelik toplantı yaptık. Kıymetli mevkidaşıma ve heyetine ziyaretleri için teşekkür ederim."
İran İslam Cumhuriyeti İçişleri Bakanı Sayın Ahmed Vahidi ile başta terör, düzensiz göç ve göçmen kaçakçılığı organizatörleriyle mücadele olmak üzere Bakanlıklarımız arası iş birliklerinin geliştirilmesine yönelik toplantı yaptık.
Kıymetli mevkidaşıma ve heyetine ziyaretleri... pic.twitter.com/VKCj7Wvhqn
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2024.01.24 17:44