İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya görev yerleri değişen 57 Vali ile bir ara geldi. Yerlikaya sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşım ile valilere başarılar diledi.
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'nın paylaşımı şöyle;
Bugün İçişleri Bakanlığımızda, yeni atanan ve görev yerleri değişen 57 Valimizle bir araya geldik. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'a bizlere duyduğu güven ve takdirlerinden dolayı şükranlarımı sunuyorum. Tüm Valilerimize başarılar diliyorum. İçişleri Bakanlığı ailesi olarak; vatandaşlarımızın huzur ve güvenliği için el birliğiyle çalışmaya devam edeceğiz. Bu çalışmalarımızda temel referansımız "hukuk ve insan haklarıdır".
Bugün İçişleri Bakanlığımızda, yeni atanan ve görev yerleri değişen 57 Valimizle bir araya geldik.
Cumhurbaşkanımız Sayın @RTErdogan'a bizlere duyduğu güven ve takdirlerinden dolayı şükranlarımı sunuyorum.
Tüm Valilerimize başarılar diliyorum.
İçişleri Bakanlığı ailesi... pic.twitter.com/vuXLWNUMKz
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.08.14 16:48