İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımında, Uyuşturucu madde imalatçılarına ve satışını yapanlar ile sokak satıcılarına yönelik 15 ilde "NARKOGÜÇ-49" operasyonu düzenlendiğini duyurdu. Operasyonda 1 ton 110 Kg uyuşturucu madde ele geçirildi.
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımında, Uyuşturucu madde imalatçılarına ve satışını yapanlar ile sokak satıcılarına yönelik 15 ilde "NARKOGÜÇ-49" operasyonu düzenlendiğini duyurdu. Operasyonda 1 ton 110 Kg uyuşturucu madde ele geçirildi.
Jandarma Genel Komutanlığı KOM Daire Başkanlığı koordinesinde:
Uyuşturucu Madde İmalatçılarına ve Bunların Satışını Yapanlar ile Sokak Satıcılarına yönelik 1️⃣5️⃣ İlde düzenlenen "NARKOGÜÇ-49" Operasyonlarında
1️⃣ Ton 1️⃣1️⃣0️⃣Kg Uyuşturucu Madde ele geçirildi❗️
2️⃣1️⃣4️⃣ Zehir Taciri... pic.twitter.com/rAuK48WAGx
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2024.02.09 08:17