İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Emniyet Genel Müdürlüğüne atanan Bursa Valisi Mahmut Demirtaş ve Bursa Valiliğine atanan Emniyet Genel Müdürü Erol Ayyıldız ile bir araya geldi.
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Emniyet Genel Müdürlüğüne atanan Bursa Valisi Mahmut Demirtaş ve Bursa Valiliğine atanan Emniyet Genel Müdürü Erol Ayyıldız ile bir araya geldi. Sosyal medyasından paylaşımda bulunan Yerlikaya, Demirtaş ve Ayyıldız'ı tebrik ederek başarılar diledi.
Emniyet Genel Müdürlüğüne atanan Bursa Valimiz Sayın Mahmut Demirtaş ve Bursa Valiliğine atanan Emniyet Genel Müdürümüz Sayın Erol Ayyıldız'ı kabul ettik.
Sayın Demirtaş ve Sayın Ayyıldız'ı tebrik eder, yeni görevlerinde başarılar dilerim🇹🇷#TürkiyeninHuzuru🇹🇷 pic.twitter.com/menx3GaKI8
Bursa Bölge, 2024.08.19 19:39