İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, 6 Şubat depreminin ardından depremzedelere yönelik devletin sağladığı desteği ve yapılan çalışmaları duyurdu.
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, 6 Şubat depreminin ardından depremzedelere yönelik devletin sağladığı desteği ve yapılan çalışmaları duyurdu.
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi;
"Biz; her zaman bir olduk, beraber olduk, her zorluğu birlikte aştık. Yaşadığımız her badirede, her sıkıntıda olduğu gibi 6 Şubat'ta da depremzede kardeşlerimizin yanında olduk, olmaya da devam edeceğiz. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın ifade ettikleri gibi: "Biz asla bu depremi unutmadık. Depremde kaybettiğimiz canları unutmadık, deprem yıkıntıları altında kalan hayalleri unutmadık. Ölenleri geri getiremeyiz ama onun dışındaki tüm kayıpları telafi etmekte kararlıyız!" Kalıcı Konutlarla ilgili hazırladığımız kısa belgesel filmimizde anlatıldığı gibi gece demeden, gündüz demeden 7 gün 24 saat çalışıyor, deprem bölgesinde hayatın yeniden normale dönmesi için elimizden gelen tüm gayreti gösteriyoruz".
Biz; her zaman bir olduk, beraber olduk, her zorluğu birlikte aştık. Yaşadığımız her badirede, her sıkıntıda olduğu gibi 6 Şubat'ta da depremzede kardeşlerimizin yanında olduk, olmaya da devam edeceğiz.
Cumhurbaşkanımız Sayın @RTErdogan'ın ifade ettikleri gibi: "Biz asla bu... pic.twitter.com/gXMWrfkgx3
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2024.02.05 14:11