İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Narkoçelik 17 operasyonlarından 1 ton 23 kilogram metamfeamin ele geçirildiğini açıkladı.
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'dan süren operasyonlara ilişkin yeni bir açıklama geldi. Bakan Yerlikaya'nın açıklaması şöyle:
Uyuşturucu Madde İmalatçısı Zehir Tacirlerine yönelik İstanbul Emniyet Müdürlüğü tarafından düzenlenen 2 ayrı "NARKOÇELİK-17" operasyonlarında 1 Ton 23 Kg Metamfetamin ele geçirildi
Operasyonlarda 1'i yabancı uyruklu olmak üzere toplam 6 uyuşturucu madde imalatçısı yakalandı
Aziz Milletimizin Bilmesini İsterim ki; Bu mücadelemizi kimler engellemeye çalışıyorsa, kendi karanlık düzenlerinin hakim olmasını istiyorsa, onların o düzenlerini başlarına yıkmaya devam edeceğiz. Ülkemizi zehir tacirlerinden temizlemeye kararlıyız.
İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde; İstanbul İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğünce yapılan çalışmalar sonucu; Kağıthane ve Beylikdüzü ilçeleri ile Ankara'nın Güdül ve Gölbaşı ilçelerinde 10 ayrı adres ve 4 ayrı araca düzenlenen "NARKOÇELİK-17" operasyonlarında;
808 kg sıvı Metamfetamin,
60 kg kristal Metamfetamin,
136 kg Aseton maddesi ve
Muhtelif miktarda esrar ele geçirildi.
İstanbul'un Avcılar ilçesinde bir adrese düzenlenen operasyonda ise;
1457, 5 kg sıvı metamfetamin ve
7, 5 kg kristal metamfetamin ele geçirildi.
Operasyonlar sonucu:
1 adet ruhsatsız pompalı tüfek ve
Hassas terazilere el konuldu.
İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığımızı ve operasyonları gerçekleştiren Kahraman Polislerimizi tebrik ediyorum. Allah ayağınıza taş değdirmesin. Milletimizin Duası Sizinle
Uyuşturucu Madde İmalatçısı Zehir Tacirlerine yönelik İstanbul Emniyet Müdürlüğü tarafından düzenlenen 2 ayrı "NARKOÇELİK-17" operasyonlarında
1️⃣ Ton 2️⃣3️⃣ Kg Metamfetamin ele geçirildi❗️
Operasyonlarda 1️⃣'i yabancı uyruklu olmak üzere toplam 6️⃣ uyuşturucu madde imalatçısı... pic.twitter.com/gwc3jbzljo
Güncel, 2024.05.19 08:18